måndag 7 december 2009

SVT inslaget!

y vecka!

Det är allti skönt med en ny vecka, speciellt när den förra veckan har vart as jobbig :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag!!

Fast jag vet att den här veckan kommer det vara fullt upp, eftersom att jag åker hem till Sverige nästa vecka för att fira jul och nyår. Så jag måste hinna handla julklappar och samtidigt träna två ggr om dagen.

Men det finns bra med tid här i Moskva, allt är öppet dygnet runt, så jag får ta några natt rundor och försöka hitta lite klappar.

Jag tänkte att jag skulle gå och klippa mig och göra några slingor här i Ryssland, men jag hann bara gå förbi salongen så hade jag ångrat mig. Jag tar det när jag kommer hem till Sverige.

Vill inte kommer hem med värsta ryska blonderingen hahaha!!

Här är inslaget från när SVT var här!

http://svtplay.se/v/1801743/basket/svt_traffar_lollo_halvarsson_i_moskva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar