fredag 4 december 2009

Rösta!

Tjabba!

Denna vecka har rusat förbi!

Har inte gjort så mycket annat än att tränat. I onsdags så var jag på bio, dom har en biograf här som är för icke ryssar, filmerna är inte dubbade med andra ord.

Jag såg 2012, den var väldigt väldig haha!! Lite överdriven, men helt okej.

Det börjar även dra ihop sig till jul, kommer åka hem till Sverige över jul och nyår, ska bli så skön att får träffa familj och vänner igen efter att ha vart borta ett bra tag!

När jag var och handla här om dagen så såg jag att dom hade två olika sorter på kund vagnar haha! Dom har några som är extra höga för dom som är längre, dom var väldigt sköna och köra måste jag säga!

Inte för att jag är värsta jätten, men kvinnorna här i ryssland är långa. Det är inte som när man är hemma i sverige, då tycker alla att man är väldigt lång, det är alltid någon som frågar hur lång man är. Men det har aldrig hänt här, lite tråkigt faktiskt!

Spartak har bara vinster hittills, har vunnit alla matcher i ryska ligan och i Euroleague.

Jag har även blivit en kandidat till Europas spelar 09 för unga nykomlingar. Så ni får gärna gå in på den här sidan och rösta!

http://www.fibaeurope.com/cid_dDSnGPj,GBUeE-TyAfxt83.html

I menu på vänster sida så klickar man på Young Women – Vote Now!

Imorgon väntar två nya tränings pass, men på söndag är jag ledig, då ska jag ta mig i kragen och jul shoppa lite hade jag tänkt. Tänkte köpa hem rysk kaviar, det är väldig gott att ha på pannkakor. Tror min kära mormor skulle gilla det, hon älskar allt som har med mat att göra, så det kan vara kul för henne och testa.

Ses snart!!

1 kommentar: