fredag 27 november 2009

Izmailovsky!

Hej och Hå!

En tränings ledig dag som denna, så hade jag tänkt mig den ryska marknaden Izmailovsky. Dom ska tydligen ha allt där, allt från små söta hund valpar till dom finaste ryska pälsar och massa andra saker.

Men när vi kom dit som var det stängt, dom har tydligen bara den stora marknaden på sommaren.

Men det fanns mycket och se där ändå, det var som en liten by, kändes som ett litet sago land.

Jag tog med mig chauffören Alex, man vet ju aldrig om man kan behöva hjälp.

Men dom hade några stånd öppna, så jag lyckades få se lite, men det var inte mycket, det var mest människor som hade samlat ihop lite skrot som dom hade hittat, och sedan försökte sälja, tyckte lite synd om dom.

Jag köpte tre ryska korvar med bröd, dom satt där dom skulle! Riktigt goda J

Och nu när jag kom hem lyckades jag få i mig en hel klase vindruvor, så jag hör hur min mage börjar bubbla!!!

Fick nyss veta att Backstreet boys har konsert här den 11 dec. Vi får se om vi kanske drar ett gäng dit, skulle inte vara helt fel.

Imorgon väntar två tränings pass, så det är bästa att dra sig mot sängen. Hörs snart igen!! J


























2 kommentarer:

  1. då gäller de o komma till sommarn då! aa då jävlarimej stormar vi moskva!

    // http://ejjan.se

    SvaraRadera