lördag 21 november 2009

Vilken VECKA!!!

Oj oj vilken vecka detta har vart! Det har vart en hav dom bästa veckorna och den värsta.
Veckan började sådär, åkte till shopping centrumet mega i måndags, men gick runt där som ett fån, hittade igen, ville bara hem till min lägenhet, vilket jag tyckte kändes väldigt konstigt, brukar alltid hitta något jag vill ha! Det slutade med att jag satt på Mc med två hamburgare i handen.

Sedan på kvällen så ringde det i min port telefon, och jag tänkte vem vill in här nu så här sent, men jag svarade: DDAA sa jag, det är JA på svenska. Och det lät som en rysk kvinna som skrek SVETTLANA!!!SVETTLANA!! och jag började typ skratta lite, så hon vart ännu argare. Men jag la på sedan.Och på tisdagen kom FRIDA, jag åkte direkt till hennes hotell J!! Det var så kul att träffa henne, vi gick och käka lite tillsammans, men sen var jag tvungen att dra till träningen.

Träningen hann knappt börja när Stevie kom in springandes på träningen, alla tänkte vad har hänt nu!?

Han ropade på mig. LULLLUUU!!

Och jag sprang till honom, han sa att jag var tvungen att skynda mig hem, för det har blivit översvämning i min lägenhet. Och alla ropade: lullu glöm inte bad dräkten!!!! Va fan tänkte jag.

Och just då så kom jag på att jag höll på med stekpannan i diskon när Frida skicka sms och sa att hon var på hotellet, jag fick ju jätte panik för att jag skulle dit så fort som bara möjligt, men då glömde jag stänga av kranen i köket.
När jag kom hem så var det två stora ryska kvinnor i min lägenhet som höll på att ta bort vattnet, dom skrek på min i kanske en timme, jag fattade inget, dom kasta en handduk på mig för att jag skulle hjälpa till, vilket var självklart. Jag och dom ryska damerna höll på i flera timmar med vattnet, det hade läckt ner till första våningen!! Ja herre kan man säga hur lyckas man. Jag fick vara utan el i tre dagar, vilket var en mardröm, men jag klarade det J. När el gubben kom på fredag morgon, så kändes det som att tomten skulle komma, jag vart så glad, kände mig som en lite flicka på julafton!!

På onsdags kvällen efter matchen så tog jag med mig frida till mega!! Vi kollade lite i affärer, vi käka på Fridays!! sen så natt bowlade vi, Frida vann!! Haha
Vid två på natten så gick vi där ifrån, men dom hade öppet till fem. Men vi bad Alex (Chauffören) köra oss till röda torget, frida vill de det, så vi åkte dit, frida tog lite bilder. Sedan åkte vi till fridas hotell, HEJ DÅ frida min! inget roligt hej då!! Önska hon kunde vara här längre.

Får se vad som händer nästa vecka!! Hoppas på en bättre lycka! hahaha









1 kommentar: