måndag 9 november 2009

Hej igen!

Denna vecka har varit väldigt upp och ner, efter det som hände med klubbens boss!
Jag kände inte honom som dom andra i laget gjorde, eftersom att dom flästa i laget har vart här i några år nu.
Men det syns på alla att han betydde mycket för klubben och laget.
onsdag den 4 november så hade dom som en minnes stund eller nästan en begravning i hallen för homom innan hans kropp skulle flygas till Israel där han föddes. På den här minnes stunden i hallen så var hans kista och kropp, vilket inte jag var beredd på + att kistan var öppen.
Vilket inte är så vanligt. det kändes så konstigt när man fick se honom död så där.
kändes väldigt jobbigt.
Men inget mer om det nu,, sov gott Shabtai!

Jag satt och kollade lite bilder från i sommaren som var, man blir så glad när man kollar på dom.
valde ut mitt favo kort, det är jag twinsen, kraim och dino när vi var på Rhodos i sommras!
jag hoppas på flera sommrar som denna, fast att den är längre, och att det blir mindre basket :).

Bilen på bilden är en typisk rysk bil haha. ser nästan kanske 10st varje dag, men alla ser inte riktigt ut som denna, men oftast!










1 kommentar:

  1. Intressant läsning på en otroligt spännande proffskarriär. Känns som om du är lite pionjär som tjej och proffs i Moskva.

    Ramlade in här efter att ha läst om er ägare i Expressen. Läskigt och en jobbig upplevelse.

    Hur som helst, hoppas att det löser sig eller att du får bli utlånad.

    SvaraRadera