tisdag 24 november 2009

Bowling! inte min grej!

Ny vecka nya tag!!

Igår när jag var i mat affären så hittade jag ABBA sill!! Vart överlycklig köpte tre burkar direkt!

Synd bara att det inte var senapssill ;)

I söndags så hängde jag med Svt snubben Claes och hans kamera snubbe från Ryssland. Dom filmade mig på lite olika ställen här i Moskva, han visade mig även en skandinavisk restaurang som finns här i Moskva, dom ska tydligen ha svenskt traditionellt julbord där från den 10:e dec. Låter inte helt fel i mina öron!

Och idag efter träningen så drog vi några st och bowla, vilket inte är min starka sida, men vi vann ändå!! J

Det var jag, Jeal , Edwige och Diana i ett lag, och i det andra så var det Sonja, Anette, Marina och sedjan.

Men vi vann båda gångerna! dock inte på grund utan mig!!

Bowling kan man inte spela för länge, det räcker med en timme, för sen brukar det alltid bli tråkigt!! Hahah tycker jag i alla fall..















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar