onsdag 3 februari 2010

Gdynia!!

Hej hopp!!

Har inte skrivit på ett tag nu.. jag har vart utan Internet tills idag, trodde jag skulle dö ett tag hahaha!! Men jag överlevde som tur var. Jag har blivit ut lånad till ett lag i Polen ( Gdynia ) här får jag spela! Så det är väldigt roligt :) Jag har vart här i en månad nu, och laget är väldigt bra, dom har många bra spelare. Vi kommer möta Spartak Moskva i bäst av 3 matcher i Euro league. Så det kommer kännas lite konstigt, men det kommer bli kul också! Jag har redan fått många bra vänner här i laget, dom gör mycket mer saker tillsammans här, än vad vi gjorde i moskva, och det tycker jag är jätte kul och bra!

Det som är skillnad mellan Spartak Moskva och lotos gdynia är att det här polska laget är mycket yngre, jämna gamla med mig. Nästan alla spelarna i Spartak är över 26 och dom har spelat som proffs i flera år.

Det finns mycket att göra här i Gdynia, mycket bra shopping och bra resturananger haha!! Jag bor i en jätte fin lägenhet, lite mindre än den i Moskva, men jag gillar den här bättre :)

Jag åter kommer!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar