fredag 5 februari 2010

Se framåt!

Hej och Hopp!!

Vi Förlorade mot Spartak Moskva! Vilket kanske var väntat, att spela mot Spartak är som att spela mot USAs landslag hahaahah!! Dom har dom bästa spelarna i Världen. Så nu är det bara att se till att vinna polska ligan och polska cupen!

För mig har det gått sådär,, det är lite svårt att komma in i ett lag som redan har spelat tillsammans sen i somras, men jag har fått spelat vilket känns väldig kul. Jag spelar på position 3 och 4 här, vilket också är helt nytt för mig, så det är jätte bra träning. Innan så har jag alltid spelat på position 5. I morgon åker vi iväg, vi har två borta matcher söndag och måndag.

En dålig sak är att jag har blivit beroende av jordnötsmör!!! Ska försöka tona ner på det lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar