söndag 23 maj 2010

NEW YORK ON FRIDAY!!!

HEEY!!!

Dagarna i Polen vart riktigt lyckade som vanligt!! Trivs så jäkla bra där!! :)

I helgen så var vi uppe i Stockholm och träffade några från gamla laget i tälje!! Var riktigt skoj att träffa alla igen!!
Och går så vart det inflyttnings fest hos tvillingarnas stora syster och hennes sambo! Det vart ett jäkla kalas, så det är bara att tacka,, muffinsarna var inte helt fel :P.

Jag var även uppe i Stockholm under dagen igår tillsammans med mamma, jag skulle köpa något till henne i morsdag present, så hon valde ett par skor och lite andra saker som hon fick!! Hon var riktigt nöjd efteråt hahahah!! Älskar dig mamma <3!!

På fredag åker jag till NYC!!!!! Det ska bli så sjukt roligt!! Har längtat efter den här resan i flera år nu, och nu händer det verkligen. Jag och twinsen i NY!! Och när vi är där så ska vi självklart gå på sex in the city 2!! Det är ju ett måste :).

Så efter denna resa så är det dags att bli seriös igen!!! Så jag ska njuta som fan på den här resan!! Sedan när man kommer hem så börjar sommar träningen och landslags läger!!!


Trion som ska till NY!!!

GRATTIS PÅ MORSDAG ÄLSKADE MAMMA!!! <3

1 kommentar:

  1. Tack min lilla gumma för en underbar dag i Stockholm :) Love you

    SvaraRadera