tisdag 8 juni 2010

LOVE NY!! men dax för verkligheten igen!!!

Då var min livs bästa resa över för denna gång!! Gud vad jag älskar NYC!!! Vi försökte verkligen hinna med allt,, vi ville se så mycket som det bara gick. Dagarna vart sjukt långa, vi gick upp vid sju åtta på morgonen, sedan så var vi ute och luffa runt i NYC fram till kvällen. Det var flera gånger vi kom hem på kvällen och vi hade verkligen bestämt oss för att gå ut, men vi sa alltid att vi skulle ta en lite vilostund, men den vilostunden slutade med att den varade fram tills nästa morgon hahahah!! Så vi sov med kläderna på, vi var så sjukt trötta!! Hahaha!!

Det vart mycket shopping också, självklart med andra ord!! Jag och twinsen köpte saker till hela familjen, och tills oss själva såklart :).

En av dom sjukaste sakerna som hände var att när vi skulle gå på planet så känner jag igen ett killgäng som också skulle till NY. Och jag sa till Elin och Frida att jag känner fan igen dom där alltså, men jag kunde inte riktigt koppla vart ifrån, eftersom att jag inte såg dom på så nära håll. Men sen så var det inget mera med det, för vi såg dom inte när vi hade landat, då var det så sjukt mycket folk. Men sista kvällen när vi var ute på en club så träffar vi dom här killarna, och då kom jag på vart ifrån, jag sa bara till honom RHODOS 09???? Och han sa AAAA!! Och då berätta dom att dom också hade känt igen oss från någonstans hahaha så vi åkte samma vecka förra året när vi skulle till rhodos och samma sak detta år när vi skulle till NY!! HAHAHAH helt sjukt! Så vi bestämde där att vi ska boka resa för nästa år tillsammans hahahah :). Vad världen kan vara lite ibland!!!

Så nästa år blir det nog Vegas och L.A. längtar redan!!

Men nu är det tillbaka till verkligheten igen!! Landslags läger väntar inom kort! Så nu börjar sommar träning m.m.

Ses snart igen!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar