måndag 14 juni 2010

Upp och ner!!

Upp och ner!!

Ja nu har 91 tjejerna tagit studenten!! Det vart en väldig fest!! Grattis till dom :)

Det har varit lite trångt att flytta hem och att bo hemma hos mamma min!! det är samma sak för två andra polare till mig, så vi har bestämt att vi ska hyra en lägenhet över sommaren som va kan ha. Så vi har börjat flyttat in i en lägenhet just nu, och det känns riktigt bra!
Det är lite små jobbigt att flytta hem till mamma igen när man är så van att bo själv, så jag tror det här blir kanon bra, då kan jag komma hem till mamma när jag känner för det.

I helgen så var vi hos min mormors syster som fyllde 80år, det vart ett stor slaget kalas, massa gott!!!
Och nu har jag även fixat så jag kan börja träna på world class gym också! För då kan jag köra spinning , core express, bodypump och lyfta lite skrot där, och sedan köra basket i tälje hallen, det är lite roligt att göra andra saker än att bara springa och lirar korg boll, det blir ju roligare om man mixar upp det hela :).

Landslags lägren börjar nu i slutet på juni! Och det kommer hålla på fram till i början av september. Så det är bästa att njuta av ledigheten man har. För sedan åker man ivägen igen i höst, sommaren går så sjukt fort, och det har vart så tråkigt väder nu, jag vill ju bada!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar