måndag 21 juni 2010

Se framåt!!

Jag har ju vart in Jönköping och inte linköping som jag skrev förut!! Elins behandling gick bra. Det vart faktiskt lite spännande att se hur det gick till, han som gjorde behandling på elin har även hjälpt Susanna Kallur och Karolina Kluft. Så det borde nog gå hem!

Det var som en stöt vågs behandling hon fick, han förklarade för mig efter att Elin hade blivit sövd att man inte kan göra behandlingen utan att bli sövd, det skulle kännas som att någon har en gummistövel på sig och skulle sparka dig på smal benet några hundra tusen gånger, fatta den smärtan!! AJ AJ!!

Men jag var själv klart inte kvar där under hela tiden, utan jag åkte till ett shopping centrum som var väldigt nära. A6 hette det, så där luffade jag runt ett tag, sedan så gick och kolla läget där ute också, så det var helt okej. Jönköping är en väldigt fin stad måste jag säga :).

Och ikväll så blir det basket träning, och efter det ska jag på bodypump!! Så det ska bli riktigt HÄRLIGT!!

Imorgon drar mamma och lille syster till Turkiet och ska glassa runt! Själv ska jag vara hemma och träna sten hårt denna vecka!! Landslaget börjar snart, och då ska vi bland annat åka till Canada och spela landskamper. Så det ska bli kul.

Hörs och ses!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar