söndag 4 juli 2010

Läger på Bosön!

Då var fem dagar av tränings lägret avklarat!! Och det känns ganska bra, lite seg i benen, men det kommer med tiden. Det är sånt man får ta om man har vilat hahaha!!

Vi har tränat två ggr om dagen, varje tränings pass har vart 2h eller mer.

Morgon träningen består av basket träning och fys. Så vi har sprungit och lyft skrot i omgångar.

Eftersom att det nästan ett helt nytt landslag så har vi spelat ganska mycket för att lära känna varandra hur alla spelar, för att kunna se vad alla är bra på. Vi har vart 14 spelar totalt, men det har vart lite från och till, alltid någon som måste gå av pga. Skada.

Sedan så vart man doping testad igen,, förstår inte. Alltid när dom kommer och ska doping testa oss så tar dom ut 4st, och jag blir alltid en av dom fyra!! Jag som kissade mitt under träningen den kvällen. Så det tog mig fem timmar innan det ville komma något :). Det slutade med att jag vart tvungen att ställa mig i duschen, då vart jag riktigt nödigt, så då fick jag skrika på doping kvinnan som kom in med koppen och kontrollerade att allt gick rätt till hahahahaha!! Så kan det gå!

Det har ju vart sjukt bra väder! Men vi har bara fått vara i solen 1h om dagen, så att vi inte ska bli allt för sega. Men som tur är så finns det så att man kan bada 5min här ifrån, så jag och ravioli har badat och solat lite,lite !

Åter kommer snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar