onsdag 7 juli 2010

SVT kom till tränings lägret!! :)

Då var en veckas tränings läger över!
Det har gått helt okej för mig, har var ledig och sjuk innan lägret så det vart lite små segt för min del.
Men så är det ju, man måste ju passa på att vila när man kan. Nu kommer det vara några dagar innan nästa läger som kommer vara i Canada den 19e juli, där ska vi ha ett tufft läger och även spela tre tränings matcher mot Canadas landslag :). Har aldrig varit där tidigare så det ska bli super skoj.

Just nu så sitter jag och kollar fotbollen Spanien-Tyskland!! Vet inte vilket lag jag hejar på, men det är riktigt kul att det kommer vara två Europa lag i finalen!
Försöker att tvätta samtidigt men det går väldigt segt. Det är alltid sjukt mycket tvätt efter långa tränings lägren, och det är ingen rolig tvätt, svett svett, aaa svettigt värre kan man säga!!

Det som är kvar av denna vecka kommer det bli en del träning. Ska vara med mitt odlis tälje lag och spela lite, och sen blir det ut och spring och lyfta en del skrot. Har även kontaktat min gamle tränare Stefan Pettersson (Peson). Så när Frida kommer hem från Luleå ska vi köra lite hård basket träning med honom, längtar!! :)

Svt kom och gjorde en lite kort snutt om mig under lägret, här har ni den:
http://svtplay.se/v/2068630/lollo_halvarsson_laddar_om_i_tjeckien

1 kommentar:

  1. Så jävla kul att det går bra för dig Lollo, är så glad för din skull:) Lycka till i Kanada och under EM kvalet! kram

    SvaraRadera