torsdag 15 juli 2010

Vilken jäkla vecka!!

Vilken jälka vecka!! Det har vart 30 grader varm varje dag här hemma! Kan ju inte bli bättre :).
Jag och twinsen har tränat varje morgon och kväll, och där i mellan kan ni bara gissa vad vi har gjort:) vi har legat på plajan och glassat tillsammans med massa andra polare!!

Har även tagit min tid att göra min lilla familj sällskap :). Vi var ute i malmsjön badet där en av mina bästa barndoms vänner har sommar stuga och grillat. Det var riktig kul att träffa Linn och hennes föräldrar igen! Så många fina minnen som kommer fram :).

På måndag åker vi till Kanada med landslaget, ska bli riktig kul att få se det landet också!!
Vi kommer vara där till den 31 juli. Vi kommer ha tre tränings pass varje dag, förutom dom tre dagar som vi kommer spela match, då har vi bara ett pass på morgonen och sedan match på kvällen. men jag hoppas på att vi kommer få en dag ledigt, jag har släkt som bor där nere, som jag aldrig har träffat, men har haft kontakt med. Och dom ska komma och kolla på matcherna, och det ser jag jätte mycket fram emot.

Och efter Kanada så börjar EM – kvals matcherna. Så det är sista stora lägret innan EM. Och EM kvalet är slut den 15 augusti. Och jag åker inte i väg igen förns 1 oktober. Så då har jag 1 ½ månad med inget, så det blir det hård träning på egen hand.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar