tisdag 27 juli 2010

3 Landskamper väntar mot Kanada...

Då var 8 dagar av lägret av klarat . Nu väntar tre landskamper mot Kanada, vilket alla i laget har längtat efter såklart!!

Vi var inne i Vancouver i lördags! Vilken stad!! Det var som ett litet NY – city. Vi var bara där i några timmar. Staden ligger som ö, man kan se sky höga berg med is på topparna, och havet. Det fanns underbara sandstränder som vi även hann utnyttja :). Sedan så gick vi självklart i lite affärer och det kan ju bara slutat på ett sätt :). Kan tänka mig att det skulle vara riktigt häftigt att åka hit till Kanada på vintern också!

Så hit skulle jag verkligen vilja åka igen!

Vi har haft massagestuga här på vårt rum, vi har tvättat, vi gick till ett shopping centrum som ligger 20 min härifrån, flugor i juicen, fet mat, 40 grader på rummet, 20 grader i hallen ( tack gud). Svettiga tränings kläder på balkongen, okej sängar.

Ses!!


1 kommentar:

  1. Hej! Ditt liv som basketproffs verkar så himla kul och häftigt! Jag var med på regions uttagningarna 2009, är alltså 94, kom till Miki Herkel, sen så kom jag inte längre. På ett sätt tycker jag det var så himla kul och spela där men sen så hade jag inte så mycket kompisar i laget och du vet, man blir osäker, vilket gjorde mycket att jag inte spelade som jag brukar. Jag skulle verkligen vilja satsa på basketen nu, men hur vet man säkert att man vill och kan? Jag har fått pris för USM bästa spelare, sen är det en del tränare som pratatt med min tränare om varför jag inte är med i ett bättre lag, eller varför jag inte är med i ungdomslandslaget. Jätte kul och få sådan respons, men nu vill jag att det ska bli verklighet! Det finns hur många andra som är mycket bättre. Hur kände du liksom när du var på uttagningarna och allt? Har det vart jobbigt ibland med spelandet och så. Var du osäker, skulle vara otroligt tacksam för svar :D Juste Helena heter jag och du kan svara till min mejl: helenabasket11@hotmail.com! Tack, och du är verkligen en bra förbild och grym på basket!

    SvaraRadera