fredag 18 juni 2010

En annan fredag!!

Då var det fredag igen då!! hade tänkt hitta på något skoj, men det vart 3st hyr filmer hahaha!! har nyss flyttat in till den nya lyan, känns riktigt bra måste jag säga, ska visa bilder på hur det såg ut innan vi flyttade in, och hur det ser ut nu, vilken skillnad säger jag oj oj!!!

I morgon ska jag med elin till linköping!! hon ska få behandling med sitt ben där, hon har vart skadad ett bra tag nu, så nu äntligen är det någon som kan fixa hennes problem, så jag följer med henne. kan bli ett äventyr det också, spelar ingen roll vart man reser, ett nytt ställe är ett nytt ställe :) och man ställer alltid upp för sina bästa vänner!!

och i morgon gifter sig det kungliga här i sverige!! visste knapp att dom skulle göra det förns jag kom hem till sverige och satte på tven, då var det bröllopps fix på varje kanal, lite löjligt,, det är för mycket, det är på klistrat :)vi får väl bara önska dom lycka till och hoppas att det håller!!!!!





1 kommentar:

  1. hej lolo det är Christer som filmar matcherna när du spelade i Södertälje.
    den det var finna bilder från usa jag undrar om jag kan ta några av dom och ge till anders som smack prov?
    men om du säger nej så gör jag inte det.
    ta inte illa upp som man säger man måste fråga

    SvaraRadera