onsdag 8 september 2010

3 veckor kvar!!

Det var ett tag sedan!!

Det har vart fullt upp med träning och flytt!! vart tvungen att byta lägenhet här i sverige in i det sista. Men nu har det börjat ordna upp sig.

Har tränat två pass om dagen nästa varje dag, och då har jag tagit hjälp av både damlaget och yngre herrlaget här i södertälje. blir så segt att träna själv, det blir inte samma sak som att vara med på en lag träning. Har fått i uppgift av min agent att jag måste vara i bra form tills jag åker, eftersom att säsongen börjar nån vecka efter att jag har kommit dit. så jag och frida försöker göra den bästa försäsongs träningen vi kan :) som jag sa tidigare så beror detta på att det spelas basket VM för damer i just Tjeckien och i den staden där vi ska spela ( brno).

Men det är inte långt kvar nu!! tiden går sjukt fort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar