onsdag 13 oktober 2010

Tränings matcher!!

Det händer mycket nu!!

Bowling igår!! Så självklart vart det svenskorna mot dom andra  det gick kanske inte helt som planerat, efter tre rundor så sluta vi på andra plats.. tre rundor bowling är inget jag riktigt tycker är kul,, en runda och jag är klar!!

Jag kollade vårt schema för hela säsongen, inte att leka med!! Vi har matcher nästan var tredje dag fram till jul,, sen blir det lite mindre, fast det är knapp,, så det kommer bli mycket resa, vilket är riktigt roligt med andra ord.

Igår hade vi även fotografering. Vilket vart en av dom konstigaste fotograferingar jag har gjort! Dom hade ingen koll på basket dom som tog bilderna på oss,, dom ville att vi skulle hoppa rakt fram med armarna rakt upp i luften,, alla bara garva hela tiden,, men vi får se hur det blir,, dom kanske klipper in en boll där eller något 

Sedan så berätta min mamma att det hade vart ett tidnings utklipp om Amanda Zahui, som spelar i min gamla klubb i Södertälje. Det är en tjej som är en av Sveriges nya topp talanger, en stor center som kommer bli riktigt bra! Jag tränade med henne lite under sommaren jag var hemma, och då berätta hon om det till tidningen att hon tyckeratt det var kul och att hon lärde sig saker. Riktigt kul att höra 

Imorgon väntar en tränings match mot ett annat tjeckiskt lag, ska bli kul att äntligen få spela av sig lite. Det är två månader sen jag spelade match, och det var sista landskampen med landslaget, så det är på tiden!!

Hörs snart igen!! ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar