torsdag 23 december 2010

Hemma i Sverige över jul!!

Nu var det verkligen ett tag sedan som jag skrev!! Och jag har faktiskt saker att skylla på :P
Min dator har pajat totalt! Så har vart utan dator i nästan 2 månader,, inte okej!

Men nu är jag hemma i Sverige igen, för att fira julen :) tiden kan nästan inte gå fortare!! Känns så bra att få träffa familjen och pojkvännen igen:)

Än så länge så har vi bara förlorat en match i Tjeckiska ligan, vilket är riktigt skoj :D

Men i EuroLeague så har det vart upp och ner! Vi har bara 2 vinster!! Så efter jul och nyår så gäller det att vi vinner dom två sista euroleague matcherna för att kunna gå vidare till nästa omgång. Det skulle vara så kul om vi gick vidare :)

Alla euroleague matcher vi har spelat, så har vi spelat väldigt jämnt med motståndarna, men det är alltid i dom sista 5 min som vi tappar,, och dom andra får ta ikapp!! Så jäkla irriterande att vinsten bara glider ur händerna på en.

Vi är ett väldigt ungt lag! Så det kan vara lite därför som vi inte riktigt kan hålla samma koncentration hela matchen igenom!! Men man ska inte skylla på det.

Resa till Ryssland, för att spela mot Orenburg!! Planet från Moskva till Orenburg var inte ett plan,, det måste ha vart något annat! Jag måste säga solstolar i stället för flygstolar, för att dom gick att fälla ihop! Jag trodde seriöst att jag skulle dö! Mina ögon var maximalt uppspända hela resan!! Fffyyy bubblan säger jag bara!!

Och när vi landa så kändes det som att vi hade landat på en geggig bondgård… och väskorna kom rullande på ett rullband i ett växthus hahaha!!

Jag och lilla Wictor åkte upp till Stockholm igår eftermiddag för att kolla runt lite!! Men det gick ju inte! Hann bara kasta i mig en voffla, sedan var jag kall som en snögubbe,, så vi små sprang tillbaka till bilen :).

Och idag så åkte jag upp till Stockholm igen, fast med lille syrran och köpte dom sista klapparna! Och det var rena kaoset där uppe, så aldrig mera Stockholm dagen innan julafton!

Här om dagen så bakade jag även bullar, kakor och lite annat smått och gott! Så nu kan julen inte bli bättre :)

God Jul på er alla!! Hörs snart igen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar