torsdag 6 januari 2011

Tillbaka i Tjeckien igen! :)

Vad händer i Tjeckien!?

Ja det är en mycket bra fråga det. Det händer olika saker hela tiden, ibland har man mycket ledig tid, då man nästan inte vet vad man ska hitta på. Eftersom att man är så van att man har träning och match hela tiden.

Men en vanlig dag här i Tjeckien kan se ut på olika sätt, beronde på om man är ledig, eller har match.

Det börjar med träning på morgonen, då är det mera teknikträning och skott träning, efter det så är det hem eller till Tesco,, det beror på vems dag det är att laga mat,, frida och jag har varannan dag då vi lagar mat till varandra :) Efter det så blir det kanske en sväng på stan eller kanske en film :). Sen är det dax för kvälls träning, och då blir det mera spel träning, och även teknik och skott.

Träningarna här känns inte så jätte tuffa, så jag och frida brukar alltid dra till ett gym där det finns löpband och andra bra saker, så vi kan träna till max. Så ibland när vi är lediga, så tränar vi i allla fall :)

Vi har bara en torsk i Tjeckiska ligan än, vilket känns riktigt bra, vi vinner nästan varje match med mera än 20p. Så jag kan redan känna att vi har en final plats :)

Kom nyss tillbaka hit efter att ha vart hemma över jul och nyår. Det var 2 riktigt bra veckor hemma. fick vara med min underbara Wictor och mina när och kära:) Hade en nyårs fest hemma hos min mamma, hon skulle självklart vara med, så hon fick som hon ville till slut, hon hade verkligen jätte kul den kvällen ;)

Nu kom jag nyss hem från träningen, mycket springa idag, sjukt skönt!! så nu ska jag fixa mat till mig och Frida, det blir köttbullar med brunsås och potatismos:) mums tänker ni,, men ärligt talat, så vet jag faktiskt inte hur detta kommer smaka :P

ses snart igen!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar