fredag 21 januari 2011

Euroleague var lärorikt!

Då har man hunnit vart här i snart en månad sedan juluppehållet!

Vi har spelat klart i euroleague! Det är slut spelat för oss där! vilket kanske inte känns så kul.
men sånt är livet, vi hade inte ett så starkt lag, men vi hade det yngsta laget, så det säger ganska mycket. Jag har fått lära mig så mycket av dom matcherna, det är helt annat än att spela med landslaget eller vanliga liga matcher, för här möter man verkligen dom bästa. allt går 10x snabbare, så det är bara att ta med sig allt man har fått se och lära.
Själv så är jag kanske inte så jätte nöjd med min insats, känns som att man verkligen kunde göra bättre, hade några bra matcher, och vissa sämre, men jag har ändå fått spelat väldigt mycket, vilket betyder mycket för mig, det är så man utvecklas och växer som spelare och person.

Just nu är jag inne i en tung period,, man kan ha sånna perioder som idrottare, det är då inget fungerar som man vill hahaha. det är lite jobbigt, man missar allt, inget vill gå i den där jäkla korgen! så jag hoppas att den blåser bort snart :)

Min mamma och syster var här på besök i veckan! mycket trevligt :) vi åkte in en sväng till Prag tillsammans med Frida, den staden är verkligen helt underbar, så jag och frida sa de att vi borde åka in dit oftare när vi har en dag ledigt.

Vi kommer ha ett uppehåll här i ligan snart, så då kommer vi få 6 dagar ledigt :) så jag har redan bokat en biljett hem:) Så jag kan hänga med min söta Wictor och andra bästa kompisen Elin! ska bli riktig kul :D

Förra helgen spelade vi mot serie ledarna Prag, och vi vann, så nu leder vi serien! hej hej på den :)

ses snart igen :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar