måndag 29 mars 2010

Fågel sjukan!

I dag så glömde jag stänga balkong dörren innan jag gick till träningen, så när jag kom hem så blir jag överraskad av en lite fågel som hade lyckats få upp bröd påsen min!! jag vart livrädd såklart hahah!! Visste inte riktigt vad jag skulle göra, tänkte mer på mitt böd som jag nyss hade köpt!!!

Men jag tog en handduk och lyckades efter 40 minuters jagande fånga den jäveln!! Lill stakaren var liv rädd!! Så det var vi iallafall två om :)

Nu är min och twinsens NY resa bokad och klar!! Så bli sjukt roligt! Om man aldrig har vart där innan så är nog den första gången roligast :) Vi kommer hyra en lägenhet i Manhattan, så vi kommer vara så hypade hela dagarna,, shopping, shopping!!

I morgon så är det sista tränings passet innan semifinals matcherna börjar!! Är riktigt laddad!!
Som jag sa förut så är det bäst av 5 matcher, och vinnande lag går till final! Så jag ska ladda upp med mycket PASTA!!

kommer troligtvis ha mardrömmar om fåglar inatt! ;)

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5454154980381801746" />

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul blogg! Såg dig innan du skulle till Ryssland på sporten. Du verkar vara en skön tjej och du ser jävligt bra ut ;)

    Lycka till i semifinalerna!

    //Johan

    SvaraRadera