söndag 28 mars 2010

Pizza och sol!!

På onsdag börjar Semifinalerna!! Så det börjar ordna upp sig.
Igår så hade vi kalas med laget, riktigt roligt vart det som vanligt :)
Idag har jag suttit ute på balkongen min och schtekt lite!! Fy fan vad jag älskar våren och sommaren.

Vi är lediga idag, så jag är super nöjd, så jag ska slå till med en pizza men den där äckligt god vitlöks såsen;).
Men sen så måste jag försöka dra mig i kragen och städa min lägenhet också!! Men hinner knapp med det när man tränar dubbla pass varje dag, man vill ju inte direkt städa i halv tid, då vill man bara vila sig!!

Och mitt gamla lag Telge vann igår mot Luleå! Dom spelar bäst av tre matcher, och det lag som vinner får spela semifinal mot 08 Stockholm. Så GO Telge!!!
Vi vill ju inte att Benny ska tappa allt hår :).

På tisdag så blir det att kolla när herrlaget Asseco Prokom spelar Euroleague match, det går riktigt bra för dom, och det är riktigt kul att kolla på när dom spelar, riktigt bra matcher med många bra spelare!! Och det blir alltid så härlig stämning på läktaren med alla fulla polacker som skriker :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar