måndag 1 mars 2010

Vitt bort, Brunt fram!!

Jahapp!!

Då var det Mars! Tiden går väldigt fort fram, hinner knappt med känns det som :)
Men jag tycker hela Februari har varit en slapp månad, nog bara för att vi inte har haft så många matcher, och då går tiden långsammare.
Men nu börjar snart allvaret, både slutspel i ligan och i Polska cupen. Så det ska bli riktigt roligt!!

I helgen så vart det lite shopping, gick runt i timmar och ville ha allt kändes det som, men det vart lite grejer i alla fall som tur var i sista sekunden dock! Men sån är jag.

Dom senaste dagarna så har vi haft bra väder, och det har gjort så att snön är borta,, vilket är skönt kan man tänka, men i stället så kommer ett hav med bajs korvar över allt, helt sjukt!!
Har trampat i en och en annan korv dom här dagarna! Så man kan säga att Gdynia svävar i bajs hahaha!! Fy fan! Men jag såg några gubbar som försökte plocka upp all skit, så det blir väl bättre :)

Och det roliga är att jag var hundvakt idag till Magdas lilla lilis. Och jag som har klagat på hundbajs överallt, så det vart ju bara mera! Aja baja Louice!! Tack till den som uppfann toaletten, jag menar tänk om vi skulle springa runt och kiss och bajsa överallt, vilket skulle vara helt naturligt, men fy fan vad världen skulle lukta!! Hahaha!!

Strax tillbaka!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar