söndag 14 mars 2010

Våren och slutspel närmar sig!

Hej igen!


Ja denna vecka har det varit full fart här!! Mamma och min lilla syster kom på besök:)
Mamma har städat och lagat mat, vilket inte är helt fel, men man behöver inte överdriva hahah!

Mamma har putsat alla mina fönster, städat upp alla vinter rester på min balkong, dammat överallt m.m. Och jag som hade städat innan dom skulle komma!!
Men det är väl något alla mammor har i sina huvuden när dom kommer hem till sina barn. Men man blir nästa lite irriterad när hon går och små plockar på mina saker, det slutade med att jag knappt hittade mina saker, hon har lagt dom på de ställen hon tycker det ska vara…
Men det var mysigt att dom var här ändå haha! Vi har vart ut och ätit några ggr, sen så har det vart matcher som dom har kunnat titta på :).

Men min stakars lilla syster som vart inlåst i garaget i nästan två timmar!!! Det är en lång historia, men ni kan ju tänka er själva!!!

JJAA och nu är det äntligen snart dags för slutspel!! Det är bara två matcher kvar i grundserien, sen börjar allvaret.
Man spelar bäst av 5 matcher i kvarts final, semi final och final. Så det är hårda bud!!

Och All star game som spelades här, det var riktigt roligt att se dom bästa utländska spelarna, det var många av dom som kunde dunka, vilket jag också vart sugen på att göra hahah! Så det är något jag ska försöka träna på under sommaren hemma i sverige!

Och nu har äntligen våren kommit hit! Så då är det dags att börja springa lite ute :) ska bli riktigt skönt!!

Later



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar