onsdag 25 augusti 2010

längtar till Tjeckien!!

Min herre vad dagarna rullar fram!! Jag och Elin har nyss lagat mat tillsammans . Som vanligt med andra ord… vi gjorde fajitas kyckling med bönsallad! Vart riktigt gott!!

Har verkligen försökt träna varje dag, med det känns så sjukt segt! Tror det är mest mentalt just nu, när man har legat på tränings läger hela sommaren, så känner man säg inte så jäkla motiverad just nu, och då menar just basket träningen. Styrka funkar alltid, det är skönt att köra. Idag ska jag på något pass på World class som heter Intervall Attack Training! Ska vara ganska jobbigt men roligt :)
Det är roligt att göra någon annan form av träning än bara basket!

Imorgon ska jag och Elin ut i skogen och plocka bär och svamp hahaha!! Får se hur det går!
Just nu så längtar jag bara tills jag ska åka till Tjeckien och Brno, ska bli så kul med ännu ett nytt lag, få lära sig nya saker.
Det är så spännande med nya saker. Jag tror nog dom Tjeckiska tjejerna är sjukt roliga. Vi har spelat mot Tjeckien ett antal gånger, och även vart på tränings läger i tjecken ett antal gånger i ungdoms åren och det verkar som att det är bra människor. Och jag som har spelat i både Polen och Ryssland nu innan, så jag tror Tjeckien blir pricken över i.
Jag gillar dom här öststads länderna, riktigt skönt folk ;).

Vi hade faktiskt en liten kräftskiva i helgen, vart väldigt lyckad!!

Kommer och går!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar