onsdag 18 augusti 2010

Tre raka vinster! nästa stop Tjeckien och euroleague!!

Goddag!! ;)

Då var landslags säsongen över för den här gången!! Vi vann alla tre landskamper i EM-kvalet, vilken känns väldigt bra inför nästa omgång nästa sommar. Nästa år börjar kvalet redan i maj, så vi kör igång direkt efter att man har kommit hem från säsongen utomlands.

Det som kommer hända härnäst är resan till Tjeckien ( Brno ) och euroleague:)
Ska bli sjukt skoj! Och i år kommer jag inte resa ensam, jag kommer ha med mig en av mina bästa kompisar , Frida Eldebrink. Vi kommer spela tillsammans, det kan ju inte bli bättre!!

Vi har så jäkla kul både på planen och utanför tillsammans, älskar att spela tillsammans med henne! Vi hittar varandra väldigt bra på basketplanen ;)
Vi åker den 1 oktober. Så det är ett tag kvar, så vi kommer få träna på egenhand. Vi kommer troligtvis vara med damlaget här i tälje och träna lite, sedan så har jag snackat med min oldis tränare Stefan som kommer troligtvis ta några basket lektioner med oss, alltid lika skoj!!!!

Jag var och kolla på när herrarna spelade igår, dom vann väldigt stort!! Dom har blivit ett snäpp bättre, kanske är det tack vare deras stora stjärna Jonas, som har blivit fantastiskt bra! Riktigt kul att kolla på honom när han spelar! :)

Min lilla lilla syster yster fyllde 15 år i söndags!! Hon har blivit så himla stor och vuxen. Men hon kommer alltid vara min lilla bäbis hahahah!! Kommer nog aldrig sluta bära upp henne som jag alltid gör. Hade inte köpt något, men jag brukar alltid göra så att jag tar en hel dag med henne i stockholm, så får hon köpa NÄSTAN allt hon vill ha!! Det brukar hon gilla ;)

Och på lördag drar steff, som är en av min närmaste kompisar här hemma också. Hon går på collage i Miami, hur coolt är inte det. När hon berättar om allt där så känns det som en helt annan värld!

Ravioli (Frida Aili) henne funderar jag på om jag kanske ska åka och hälsa på nu innan jag åker, eftersom att jag har ju tid :).skulle vara kul att åka till Luleå!! ;)

Man har verkligen fått alla sina närmaste kompisar genom basketen. Det blir väl så, när man ligger på läger hela sommaren tillsammans, men blir ju så tätt in på varandar, så man känner alla så bra. Det är väl det som är det bästa med idrotten att man får så många bra vänner :).

Vi hörs snart igen!! Hej hej!!


lille syrran Julia 15år <3

Frida och steff! ;)

Steff, jag och danii!! :)

Matchen mot portugal!

Aili och jag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar