torsdag 1 oktober 2009

The kissing man!





Hejsan hoppsan!

Idag så hade vi match! vi vann med nästan 20p tror jag. Det var väldigt nervöst från min sida. men det vore ju väldigt konstigt om jag inte var nervös...
Alla fick spela lika mycket, så det var kul. Det var helt annorlunda, allt går så mycket snabbare. Men det är riktigt kul!
Imorgon har vi match igen, men först har vi morron träning som alla andra dagar!
Det finns en snubbe här som heter Shabtai, det är han som äger hela spartak. The kissing man! som vi kallar honom. Jag är inte riktigt van än att puss han på munnen som alla andra haha! inte min grej att göra så.
Men dom gör så här, så det är bara att följa reglerna!
Idag när jag stog utanför och vänta på Alex ( chauffören ) så vart jag jätte rädd, dom hade en väldigt ovanlig fågelskrämma bland blommorna hahaha!! kommer inte ihåg vad den där filuren heter...
Har även gjort mina egna pannkakor idag, dom vart väldigt bra, extra goda med lite sylt och nutella på :)
Ni som känner mig vet att jag älskar GODIS eller man kan säga allt som är SÖTT!! Så man har sina gömställen, inte för att jag har någon att gömma det för...
Och på lördag är vi lediga, då ska jag nog åka in till röda torget och kolla läget..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar