lördag 10 oktober 2009

Tillbaka!! med bara vinster!

Эй, эй!

Nu är jag tillbaka från turkiet och turkarna :) riktigt trevliga människor där måste jag säga!
Vi spelade tre matcher under tiden som vi var där, och det vart tre vinster också!
Alla fick spela, så det var riktigt kul att få lira med dom här spelarna, dom är väldigt duktiga... lär mig saker av dom hela tiden.
Sista matchen vi skulle spela så vart jag inlåst i omklädningsrummet, vilket inte överrasker mig ett dugg, det var bara en tids fråga innan det skulle hända, men som tur var som saknade dom mig tydligen haha så doktor kom och räddade mig :)

Resan hem gjorde vi natte tid, så vi åkte direkt till flygplatsen efter matchen, eller vi stannade på en resturang först, och vi vart serverade som att vi var kungliga,, sjukt var det, men roligt!!
I morgon är vi lediga jippii!! Jag ska åka in till moskva i morgon och träffa några fler svenskar som är här, vi ska bli interjuvade av några som ska ställa massa frågor om varför vi valde just att göra karriär i Ryssland m.m.

Så vi får se hur det går, men roligt ska det bli!.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar