måndag 5 oktober 2009

Turkiet

Tjabba tjena hallå!!


Igår så var det en jävligt jobbig träning måste jag säga!! mycket springa haha..
Det kom två nya amrikanskor igår, tvillingarna miller.
ÅÅ jag tänkte ja tvillingar, men dom är inte alls lika roliga som mina tvillingar (Eldebrinkarn).
Dom här är mycket äldre, så dom orkar säkert inte skaffa sig nya vänner, eller slösa energi på en lång blondin som mig!
Idag så gick jag upp 05.00 för min chaufför skulle komma och hämta mig kl 05.30, och efter det skulle vi åka och hämta sonja.
så vi har rest allt som allt i fem timmar, inte alls farligt! jag gillar ju att flyga, somnar alltid direkt, sedan vaknar jag när vi har landat. Men detta är bara om jag inte är hungrig såklart!
Vi har tränat nu på kvällen, jag känner att jag börjar komma mer och mer in hur dom spelar.
Nu mera kallas jag lolla! och inte lollo, det är också lite ovant haha!
Jag ska försöka ta mig ut här sedan någon dag och ta några bilder. Men nu ska jag sov, hör redan att min rumskopis Sonja har somnat,, natti nattii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar