lördag 31 oktober 2009

Taurasi kom med snön!

Heeej!!



Denna vecka kom Diana Taurasi! Drottningen av basketball!! Hon är verkligen en förebild, hon snackar med alla, klappar om alla på träningen hela tiden! hon är en förebild både innanför och utaför planen.
Hennes rörlse på planen är sjuk, haha, hon läser spelet så bra, hon är alltid på rätt plats i tid.
Hon snackar hela tiden,har alltid ett leende på läpparna,tuggar alltid tuggummi och har backslick!
Denna vecka har det varit väldigt mycket träningar, har sovit bort timmarna i mellan träningarna, vilket har vart skönt! I morgon så är vi lediga, kommer säkert dega hela dagen, kanske drar mig i kragen och beställer någon god mat, skulle inte vara helt fel!
Nu är det November också, inte långt kvar till jul! Ska bli så kul och komma hem över jul och träffa familjen och vänner igen!
Fast mina tvillingar kommer inte hem över jul, dom ska till sin käre mor i varma Teneriffa!
Saknar dom väldigt mycket, det är riktiga vänner det, fast dom är mer som syskon för mig.
Den första snön kom idag till moskva. vart riktigt glad när jag såg flingorna ösa ner från himmelen! Dom har redan börja med jul sakerna här, lite roligt faktist! dom är ute i god tid!




2 kommentarer:

  1. de e HÄR de händer asså - de går vilt till i rysslan - på alla fronter!

    bara brudarna inte e längre än 194 så e jag nöjd! haha

    SvaraRadera
  2. hahhaa!! det finns brudar över 200m så jag är rädd att göra dig missnöjd! :)

    SvaraRadera