onsdag 21 oktober 2009

snabb vecka!

Denna vecka har bara susat förbi!
Mamma har vart här hela veckan, vilket har varit väldigt skönt och roligt. Men det jobbigaste är när hon skulle åka igen.
Jag och mamma har vart innne vid röda torget två gånger, jag måste säga att det är väldigt fint där, det finns väldigt mycket att se. Mamma skulle självklart ta kort vid varje steg vi tog, vilket kan vara lite jobbigt! haha!
Matcherna har redan börjat här! men jag har inte spelat, eftersom läget har blivit annorlund, man får bara ha 6 utländskaspelare i laget, och dom utländskaspelarna är Bird Sue, Fowles Sylvia, Jackson Lauren, Jakobsone Anete, Taurasi Diana, Petrovic Sonja.
Sedan så har dom mig, Janel McCarville, och en amrikanska till som kallas piff! så jag vet inte riktigt vad hon heter.
sedan är det Kelly Miller, hon har både ryskt och amrikanskt pass, så hon är som en rysk spelare.
Men inget är klart än. vi får se vad som händer dom närmsta dagrna, det är klart att det känns jobbigt att man kanske kommer bli utlånad, men Det är säkert kanakse det bästa, eftersom att speltiden här inte kommer bli någon minut alls! eftersom att man bara får ha två utländska spelare på plan samtidigt.
Men det är kul att bara vara här nu, med dessa stor stjärnor!
Eftersom att jag är så ung till skillnad mot alla andra som är här, så känns det inte så konstigt att dessa amrikanskor som har spelat i wnba i flera år, att dom går för mig. annars så vore något fel.

Men som sagt vi får se vad som händer fram över! ha det gött!!


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar