torsdag 29 april 2010

1-1!! I FINAL SPEL!!

Heeeejj!!

Ja då har vi spelat dom två första final matcherna, och det vart en förlust och en vinst!!
Så det står alltså 1-1 i matcher.
Och vi kommer spela nästa två matcher på hemma plan här i Gdynia. Fredag och lördag spelar vi.
Det var en riktig upplevelse att spela med så många fulla polacker på läktarna hahahaha!! Det var ett jävla drag!! Efter matcherna så kändes det som att man hade vart på en konsert eller på en natt klubb där musiken är på högsta volym, det kändes så för öronen hahaha!!

Så vi får se om vi kan fylla våran arena också :). Våran är mycket större än vad deras var, men i alla all :).

Har börjat bli snuvig och hostig, men det är säkert pollen. Är inte allergisk, men tror nog att alla får någon symtom av pollen!! Alla är nog lite snuviga så här års!! ;)

Det är snart dags för hem resa igen!! Men har nästan inte tänkt så mycket på det!! Jag har så jäkla roligt här med tjejerna i laget, sedan så åker jag inte här ifrån utan ett polskt guld i handen :)!!!

Sedan så har jag snackat med en kille som kommer från Sverige. Södertälje faktiskt :).
Och han pluggar i grann stan Gdansk som ligger kanske 15 min här ifrån. Och han pluggar tillsammans med 350 andra svenskar!! så vi får se om han och hans polare kanske dyker upp, jag är redo med biljetter till dom:).

SEEYYAA



Våran hejarklack!! :)

Jag och Magda tar en kebab!! mmmm ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar