torsdag 22 april 2010

FINAL!! :)

Jahapp då var vi i final!! Känns riktigt bra :).wwwiieee!!

Vi vann sista matchen med 20p, och där med i final!!!!

Vi kommer spela final matcherna första lag till 3 vinster istället för 5. eftersom att allt har blivit framskjutet pga. Presidentens bort gång.
Första final matchen är på söndag och den andra är redan dagen efter (måndag). Vi spelar två borta matcher i rad. Sedan så har vi samma sak fast på hemma plan!!

Hela den här vecka har jag käkat polska piroger hahaha!! Dom är sjukligt goda! Dom är frysta, så man ska koka up dom, dom är ganska små. Det finns med många olika fyllningar att välja på :). Men dom som jag gillar bäst är med köttfärs. Det är som deg bollar fyllda med köttfärs, champinjoner, lök, jordgubbe, kyckling m.m. jag brukar ha ketchup till, älska ketchup, kan ha det nästan till allt!!!

Min farmor gick bort igår. Och det känns lite jobbigt att jag inte kan vara där. Hon skickade ett brev till mig för ett tag sedan, där hon skrev många fina ord till mig :). Men hon fick ett lång och fint liv min farmor Ulla! Hon var världs bäst på bullar :). Du kommer alltid finns kvar för mig,, tänker på dig älskade farmor.


1 kommentar:

  1. Bra! Grattis! Carry on shooting those three- pointers!

    SvaraRadera