måndag 5 april 2010

Vattenkrig!! Och påsken var över!!

GLAD PÅSKA!!!

Då var påsken nästan över!!
Vi var några från laget som var hemma hos lecia och käka lite Polsk påsk mat!! Det var kul att få smaka på deras blandningar. Jag smakade på allt, och jag gillade allt som vanligt haha!! Jag äter allt, finns nog inget jag inte kan äta!
Mina snickers kakor vart en riktig höjdare :) men det visste jag redan innan. Dom är ju bara så jäkla fiiiina och goda :)

Efter maten så drog jag och den Polska truppen ner till stranden i Gdynia, vi köpte oss en varsin gas ballong, sen så sög vi in gasen så att vi skulle få såna där smurfiga röster!! Det vart lite små roligt!!

Vi hade två riktigt hårda träningar idag!! Så jag kommer sova riktigt bra i natt. I morse innan träningen så vart det vatten krig upp till 100%!!!
Dom har det som tradition här just den här dagen, så jag hade laddat upp med ett gäng vatten ballonger hahaha!! Så i morse innan träningen så var det krig i hallen, och eftersom att alla är så tävlings inriktade så vart det ganska allvarligt hahahha!!

Imorgon så har vi bara kvälls träning, så jag ska ta mig in till stan under förmiddagen och kolla läget lite, allt har ju vart stängt här nu i tre dagar.

Recept på mina snickers!! Dom ät inte direkt nyttiga!! Men goda ;)

Snickers kakor

340g jordnötsmör
1 dl socker
2 dl sirap
1 L ris krisp
1 dl kokos flingor
500g choklad

blanda jordnötsmöret, socker och sirap i en kastrull. koka upp och rör.
Tillsätt sedan ris krisp och kokos flingorna. blanda!!!
Bred ut på smörpapper 25x20 cm.
Smält chokladen och bred ut på kakan.
ställ in i kylen. efter att det har stelnat så skär rutor.


Jag längst bak!!

Jag med Rosa ballong!


Inför kriget!! ;)

2 kommentarer:

  1. Hej lollo va kul att det går så bra för dig..Önskar dig all lycka inom basketen i framtiden såg att du skrivit receptet på snickers kakorna,, men du skulle vara kul om du kunde lägga ut receptet på din GODA daim muffins va många år sen jag smakade dom men mins dom ännu.. Hälsa så gott till mamma & co va rädd om dig over there Hälsningar Camillas mamma yvonne

    SvaraRadera
  2. hej hej!! Tack så mycket :)
    JAA vilken bra ideeee!! dom ska jag göra någon dag, så kan jag lägga ut receptet på dom åxo :)
    Hoppas allt är bra med er!! kramar

    SvaraRadera