tisdag 29 september 2009

Все катится!

HHEEJJ!!

Idag så har det vart träning som vanligt! vi hade träning från kl 12.00 - 14.50, men då var det inte bara basket utan lite fys också. Vi gick igenom tre olika spela som vi ska använda oss av imorgon och även tor och fre. vi har tränings matcher mot Athinaikos, Spartak Vidnoje, spartak noginsk. Athinaikos är ett Turkiskt lag, och dom andra två är ryska lag, som även spelar i ryska basketligan här.
Imorgon ska ju upp tidigt, för att jag ska åka och ta kort innan träningen, korten är till visum för både Turkiet resan och för visumet för att jag bor här under en viss period.

Vi åker till Turkiet på måndag nästa vecka 5/10. Vi ska spela en tunering där! vet inte vilka lag som ska del ta. men det kommer säkert bli skoj!!
Idag efter träningen så åkte jag och Vanessa (en spansk tjej) och käka efter träningen. Jag tog såklart pannkakor. Det är en sak som jag älskar med Ryssland, det är att dom har pannkor som är super!! dom har pannkor med massa olika fyllningar hahaha!! så det är bara att välja!
Pannkakor med rysk kaviar är inte att leka med! älskar det!
PS: det finns mycket jag älskar med ryssland, så det är inte bara pannkakorna :).
Idag har jag även dammsugit!! haha älskar min lilla dammsugare, den suger upp nästan allt! väldigt lätt använd, vore något för min mormor, den gör exakt som man säger!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar