lördag 26 september 2009

Utanför mig!








Hej!!


Idag så har jag hunnit med en hel del igen haha! Först så hade jag 2h 30min träning. det vart både teknik och sedan fys. alla övningar som vi gjorde denna gång var också något helt nytt för mig, väldigt kul!!Efter det så gav jag min chaufför ledigt för dag, eftersom att jag hade tänkt kolla läget runt om där jag bor!
Det är en väldigt fin lek park på ena sidan, och på andra sidan så är det en fin vatten park!
och det tar bara 10min att gå till ett shopping centrum som har en del, mataffär, kläder, snabbmat.m.m.
efter min lilla runda, så vart det baktime!! jag gjorde lingon bröd! det vart väldigt gott måste jag säga.
Och nu på kvällen har jag skypat med mamma min! otroligt roligt haha!
imorrn är det träning igen, fast bara fys träning! och efter det ska jag åka och träffa en annan svensk tjej som nydligen har flyttat till moskva, hon håller på med par konståkning och hennes dans partner är här ifrån. Hon är också 20år som mig. vi ska ses på Столовая det ska tydligen vara ett bra mat ställe!! spännande!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar