fredag 25 september 2009

Hej Moskva!!




Hej och hallå!


Min resa till moskva gick inte som jag hade planerat! när jag skulle landa i st petersburg så fick jag mina väskor, jag som trodde att dom skulle åka direkt till moskva, men nej nej,,,

Sen lyckades jag att komma förbi alla säkerhetskontroller och ta mig ut, och när jag kom ut så frågade jag om vart terminal 1 ligger!!? och då säger dom att det inte var rätt flygplats, så jag fick ta en taxi. när jag är framme så springer jag och letar efter vart jag ska skulle lämna mina väskor, till sist efter att jag hade frågat mig fram så lyckades jag hitta, men nej då vart man tvungen att betala en jävla massa för övervikt, så då fick jag spring och betala det.
Jag gick på planet 15min innan det skulle åka, snacka om att jag var svettig!!

Väl framme i moskva! dom mötte mig med blommer, vilket var väldigt trevligt!
dom körde mig direkt till min lägenhet, vilket var väldigt skönt! jag fick en lägenhet som var helt nyrenoverad, nice! 3 rum och kök + balkong.

idag hade jag första träningen också, tror allt på bara första passet var något nytt för mig, vilket var väldigt roligt.
det som var mest nytt för mig var att spela mot 200m tjejer haha!! inte riktigt van än!!
Efter träningen så bad jag min chaufför att köra mig till ikea!! det var inte någon liten ikea det inte!
jag köpte på mig lite svensk mat där, kaviar,köttbullar, hårtbröd, lingonsylt,brunsås och en påse bilar!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar