onsdag 23 september 2009

Hej då sverige! Och Hej Moskva!

Idag är det sista dagen hemma i Sverige och södertälje! Tiden bara rinner iväg! jag har packat hela dagen, och efter det så städa jag hela mammas lägenhet. det är så svårt att bestämma sig vad man ska ha med sig och inte.
Jag gick ner på stan en stund och handlade dom sista sakerna jag tror jag måste ha med mig hahah! och då stötte jag på janette och hennes lag F-96! och dom vill ta en bild tillsammans med mig,, klart man ställer upp =). dom är ju så söta!

Ikväll ska jag äta blodpudding med lingon, vet att det inte är så många som tycker om det, men jag älska det! och eftersom att det är svenska så lär det inte finnas i ryssland, så det är bäst att passa på!
Pirrig i magen!!
Imorgon åker vi till ambassaden kl !10.00 och hämtar ut mitt pass med ett visum i! =P
Sedan så åker jag, mamma och mina systrar och äter något inanna vi åker till Arlanda. planet går 13.10. och jag ska mellan landa, kommer landa i St Petersburg, och där ifrån får jag leta mig vidare till planet som går till Domodedovo!!! HOPPAS det går bra haha!! alla som känner mig vet nog hur det kan går!!
men jag kommer vara framma runt 20.15. och då är det rysktid. dom ligger 2 timmar före.

JAG ÄR SÅ NERVÖS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar