lördag 19 september 2009

Hej Hopp!

Jag trodde aldriga att jag skulle börja med detta, är inte riktigt min grej tror jag hahha!!
Men eftersom att jag ska åka utomlands och spela basket nu, så kommer jag säker ha mycket tid till dettta.
På måndag ska jag till den Ryska ambassaden IGEN!! jag var där i fredags, men då vart man nästa utkasstad, hade inte ett speciellt papper, som man tydligen måste ha med sig! jag kände mig som hitler när jag gick in i boset där den ryska kvinnan satt, hon börja nästan skrika på mig, innan jag äns hann ge henne mina pappren!!

Har nyss blivit förkyld också, känns inte så bra nu när man ska åka snart. Så jag försökte mig på en oldis metod, mammas snoppkanna hahaha!! och så här gick det till!!


Kannan är fylld med varmt vatten och 5 tsk salt, sedan så trycker man upp den i ena näsborren, och sedan så rinner det ut i den andra!! as häftigt!! Det fungerar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar