måndag 21 september 2009

JÄVLA VISUM!!

Idag var jag på ambassaden igen! och det gick ju bättre denna gång, men dom sa att det kommer ta 3 dagar innan jag kan hämta ut det.
så på onsdag den 24 åker jag dit kl 09:00 och hämtar ut mitt pass med visum i, sedan åker jag direkt till Arlanda flygplats.
Men det känns skönt nu och veta när man ska åka, det har hela tiden vart väldigt spännt och stressigt, eftersom att jag har trott att jag ska åka den ena dagen efter den andra!
Men nu är det bokat och klart!
Det ska bli så spännande, men samtidigt så är man väldigt orolig och rädd, men det är nog helt naturligt!
Det vore väldigt konstigt om man inte var nervös!
Första året man spelar utomlands så tror jag det är samma sak för alla, det kommer bli jobbigt, man kommer längta hem, man kommer sakna sina vänner. det är nog väldigt mycket man kommer sakna!
Men man måste våga ta risker här i livet, så att man känner att man lever..

Igår kväll vann Spanien EM GULD!! och dom vann matchen väldigt stort! dom spelade som gudar! MVP vart min favo spelare Pau Gasol. Han är en sån fantastik spelare. han 2,15 lång, så han är inte en lite snubb. Han är bra på många saker, men han är kung under korgarna!



Idag var jag även ute och sprang, måste hålla formen, så att man inte kommer till moskva som en påse potatis!!
Imorgon ska jag bjuda min lilla familj på middag, en liten hej då middag.
jag har funderat på vad jag ska laga för något. Men det får vi se imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar