tisdag 22 september 2009

Mormor!

Idag har mormor (Margit) varit hemma med mig hela dagen. eftersom att jag bara går runt och väntar på att jag ska få åka, så var det väldigt roligt att mormor kom hit! hon berättatde om en man som hon träffade på tåget här om dagen,, hon sa att han sa: Hej jag är 72år, hur står det till?
Och mormor hade fått fjärilar i magen sa hon!
jag tyckte det var så guligt! men sen ville hon inte berätta mer,, haha!!
Jag har även bakat i dag, det vart Kärleksmums, dom vart otroligt goda, har redan ätit fem st! och det kommer säkert bli två till!
Mormor och jag lagade mat tillsammans, och vi gjorde kycklingfiler stekta med championer och lök, och till det klyftpotatis och BA-sås! det vart väldigt gott!





Och när vi satt och fikade så satte jag på teven, och då var det Små i stora världen. Det är dvärg människor. det handlar om dom, hur dom har det på vardagen m.m. och just denna gång så var det deras dvärg växte son som skulle spela en basket cup. Och det såg jätte gulligt ut, för det var bara dvärger som var med. och dom var jätte duktiga, vart väldigt imponerad av dom! Men dom spelade väldigt fult, dom hoppa på varandra hela tiden nästan!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar