söndag 20 september 2009

På väg!




Nu börjar det närma sig!! I morgon är det ambassaden som gäller igen! hoppas det går bättre denna gång, eller det måste det göra, eftersom att jag ska åka på tisdag!
Är inte sjuk längre, kanske för att jag har tryckt C-vitaminer och druckit TE i stora tunnor!!
Jag mamma och lille syrran var nere på stan idag och fika i den varma solen! en riktig höjadare var det.
Just nu sitter jag och väntar på att EM finalen ska börja i basket.
Det är Spanien - Serbien som är i finalen, jag vet inte vilket lag jag ska heja på, det är två väldigt bra lag! blir nog en super match!
(21:05 viasat sport)

I går kväll så satt jag och mamma och titta på heartbreak hotel!! Gud vad vi skrattade, det var nog med att vi hade socker sjukan efter allt som vi hade ätit, det gjorde inte så att vi skrattade mindre!! Utan det vart såklart värre! mamma kunde knappt sitta upp i fåtöljen som hon skulle ha suttit i, såg ganska roligt ut!!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar